Lite sent sådär..

Livet från min synvinkel
Slänger upp nån lista för att låta er lära känna mig lite såhär i början, håll tillgodo!



Beskriv år 2014 med tre ord - Uppochner, händelserikt, nytt.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? - Ja, var med i en ordentlig olycka och tog beslutet att börja plugga igen bland annat.

Genomdrev du någon stor förändring? - Beror på hur man ser det.

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? - Hela sista veckan i Juli.

Vilka länder besökte du? - Befann mig i Sverige hela året..

Vem har du umgåtts med mest? - Min fina "syster" och la familia

Bästa köpet? - Elevkitet med all frisörutrustning.

Saknade du något under år 2014 som du vill ha år 2015? - Mer motivation och jävlaranamma

Vad önskar du att du gjort mer? - Utnyttjat all min lediga tid på saker som ger mig energi

Vad önskar du att du gjort mindre? - Tofflat för diverse onödigt folk.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Det har varit väldigt upp och ner, men i gladare tror jag nog!

Något du önskade dig och fick? - Kvalitetstid med personer jag älskar.

Något du önskade dig och inte fick? - En häst, för tjugonde året i rad, haha!

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Firade med tjocka släkten bara

Mest stolt över? - Att jag tog mig i kragen och sökte till skolan - och kom in!

Högsta önskan just nu?  - Att det ska bli sommar och att jag ska få en praktikplats på salong snart.

Och så slutligen; dina planer inför 2015? - Resa, utvecklas som frisör, ta hand om mina kära och inte låta mig köras över.

Bästa inspirationsresan: Reste nästan ingenting men jag måste ju säga Malmö nu i januari!

Bästa ”fuck off jag drar”: Breakupet med mitt ex. Mitt bästa val för mig själv.

Bästa vännerna:
Systra mi, Ida. Och min gamla roommate Lisa som nu bor på Nya Zeeland.

Bästa sommaren: Alla somrar är bra. Classic car, gröna lund, midsommar, svårt att välja en!

Årets miss: Att jag lät mig köras över.

Årets klädplagg: Långklänning

Årets dricka: Vitamin Well

Hur har ditt 2014 varit?
Bra!

Blev du kär i år?
Nej

Vad är din största framgång 2014?
Att jag övervann många av mina egna hjärnspöken.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att känna motivation och känna mig älskad.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Ja

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Finns väl en del men nu är 2014 bakom mig och jag är laddad inför 2015.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Lev!


Kommentera inlägget här: