Klipp och färg

Livet från min synvinkel
Någon slags regelbundenhet existerar visst inte här, men det droppar in nåt inlägg här och där iallafall när jag kommer ihåg det..

Idag har jag ägnat mig åt klipp och färg på min kära mamma. Lade i en brun färg med lite röd ton och sen klippte jag en uniform med lugg på henne. Som vanligt glömde jag att ta förebild, men ja. Här är resultatet iallafall!

Slingorna från förra omgången ligger kvar och syns lite i underhåret, rätt fint faktiskt!


Bild tagen med blixt och otroligt missvisande i färgen.

 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och få upp värmen igen efter en iskall promenad, imorgon blir det Uppsala och lite lyx på stan. Har lite idéer om mitt eget hår, så kanske passar på att göra slag i den saken.. Återstår att se!
 
 

Kommentera inlägget här: