Underhållning en måndagkväll

Design Hår och skönhet Livet från min synvinkel
Dagen och gårdagen har jag ägnat åt något så roligt som.. städning. Jag har en viss tendens till att snöa in mig på annat, typ som frisöruppgifterna, och då förfaller min omgivning lite. I skrivande stund har jag tagit en kort paus för att slänga in lite bilder från i måndags kväll då jag med musik på hög volym försökte vara lite kreativ utan några direkta måsten, och lite olika uppsättningar blev reslutatet!

Jag har alltid haft lätt för att fläta osv, men när det blir upp mot 9flätor så krävs betydligt mer tanke bakom det hela.. men övning ger färdighet sägs det ju! Dockhåret är även otroligt svårtjobbat när det gäller frisyrer, det spretar åt alla håll trots både mousse och spray men det är sånt man får leva med tills man får tag på riktiga modeller (Om någon skulle vilja ställa upp så söker jag modeller för både klipp, färg och design. Bara att höra av sig!).
 
 


 
 


 


 
 







 
 
 
 

Kommentera inlägget här: