Uppsättningar och förhoppningar

Livet från min synvinkel
Som ni kanske vet så söker jag jobb/praktik på salonger all over the place just nu, och letar boende. Skulle någon veta något så hör av er, snälla!
För att fördriva tiden mellan skoluppgifter och jobbsök så håller jag på att sätta ihop lite bilder för att kunna visa vad jag pysslar med. Studenten närmar sig ju för alla gymnasietreor och jag håller tummarna för att jag får äran att göra några baluppsättningar. Igår kom min fina vän Ida över för att hårmodella lite och snacka skit som vanligt.

 Vi funderade på hur man vill ha håret på studentbalen.. Vill man ha allt hår uppsatt? Vill man ha något enkelt? Vi kom fram till att det mest måste bero på vad personen är bekväm i, men även hur klänningen ser ut.
Vi testade lite olika uppsättningar iallfall, slänger in lite bilder på resultaten!





Har pysslat lite med dockorna under veckan, kastar in dom bilderna också!
Den där jäkla waterfall-flätan.. har försökt lära mig halvhjärtat i några månader.
Sen här om dagen så föll poletten ner och det var inga problem alls. Intressant..


Hårsmycke från Glitter.

Kommentera inlägget här: